Koszyk
0
Czy musisz stawać na rzęsach, aby zdobyć klientki?

Czy musisz stawać na rzęsach, aby zdobyć klientki?

27 - 02 - 2020

Bądź na tyle blisko swoich klientów, aby powiedzieć im czego chcą, zanim sami się na to zdecydują.
Steve Jobs

Czy musisz stawać na rzęsach, aby zdobyć klientki? 

 

Daj się odnaleźć

Facebook, Instagram, Twitter,  czyli najpopularniejsze portale społecznościowe, które są wciąż  na językach. Dla jednych to przekleństwo XXI wieku, dla drugich podstawa sukcesu. Przyjmijmy postawę tych drugich. To prawda, o social mediach jest głośno od dawna. Kto z nas, co najmniej raz w ciągu dnia nie usłyszy „widzialaś/eś co wstawili na Facebooka?”. Wykorzystaj to w biznesie! Wyciągnij dłoń do klienta przez ekran swojego komputera/smartfona etc. Spraw, aby podał Ci rękę, albo nawet przybił 5-tkę.

Po pierwsze, pamiętaj o sile Facebooka. Pewnie dodawanie postów ze zdjęciami klientki ‘przed i po’ nie jest Ci obce - to już połowa sukcesu. Twój profil na Facebooku musi tętnić życiem, być energiczny i zaskakiwać. Pokaż klientkom, co nowego słychać w Twoim salonie, albo u Ciebie. Zamówiłaś multimedialną lampę, albo nano-rozpylacz? A może otrzymałaś dostawę ciastek z logo firmy, które czekają na klientki w salonie? Udostępnij to w poście, dodaj chwytliwy podpis i bądź z klientkami „na bieżąco”. Ale pamiętaj, aby zachować umiar. Mówi sie, że między jednym a drugim postem musi upłynąć co najmniej 4 godziny, by miało to sens. Instagram, Twitter, Pinterest, Youtube też na Ciebie czekają. Pamiętaj o regularnym dodawaniu wpisów (efekt bumerang czy chwytliwe hasztagi są dalej internetowym #musthave). Dzięki filmikom na Youtube (rady, ciekawostki, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania), czy krótkim relacjom (z targów, szkoleń) na Facebooku/Snapchacie będziesz w stałym, „bezpośrednim” kontakcie z klientką. Prostą, a zarazem przyjemną formą promocji jest konkurs. Zwiększy zasięg Twojego profilu podczas jego trwania, ale przy trafionym pomyśle oraz realizacji, odbije się echem także po jego zakończeniu. 

Prowadź Social Media swojej firmy

 

Poznaj swojego klienta i jego potrzeby

Indywidualne podejście do klienta jest powszechnie znanym (dla niektórych banalnym i oczywistym) tematem. To prawda, ale dlaczego tak rzadko wdrażanym w życie? Bardzo istotnym aspektem jest dopasowanie rozmowy do charakteru klientki. Poznanie jej indywidualnych potrzeb, nastrojów. Zastanów się, dlaczego Twoja klientka odwiedza Twój salon oraz czym jest dla niej czas spędzony w Twoim salonie. Spraw, aby to był czas, kiedy Twoja klientka będzie mogła się zrelaksować, zapomnieć o problemach i zrobić coś dla siebie. Pamiętaj, że zadowolony klient zrobi Ci lepszą reklamę niż najlepszy zespół marketingowców

Przedłużanie rzęs Noble Lashes


Zbuduj trwałą relację

Jesteś szczęśliwym posiadaczem grona stałych klientek? #youarelucky! Pomyśl o benefitach, które staną się dodatkową nagrodą i motywacją. Obdaruj swoją klientkę kartą bądź kontem lojalnościowym, np.  po uzbieraniu określonej liczby punktów/pieczątek klientka będzie mogła skorzystać z darmowego zabiegu. Im więcej dajesz, tym więcej dostajesz


Małe, wielkie rzeczy

Pomyśl o newsletterach, mailach z życzeniami, drobnych upominkach na urodziny lub święta. Zaoferuj usługę przypomnienia o spotkaniu. Pomyśl o czymś, co nie będzie kosztować Cię zbyt wiele do wdrożenia, a przyniesie zaskakujące efekty. Spraw, aby Twój salon kojarzył się z udanym zabiegiem ale i… pyszną kawą. Wybiegaj poza granice i myśl nieszablonowo.

  
Nie stój w miejscu

Stylizacja rzęs to w ostatnim czasie najpopularniejszy zabieg upiększający. Rezultatem są wciąż pojawiające się na rynku nowe produkty, szkolenia, targi. Pomimo olbrzymiej wiedzy i doświadczenia, które posiadasz nigdy nie stawaj w miejscu. Czytaj, bądź uczestnikiem targów i innych kosmetycznych eventów i nigdy nie zapominaj o szkoleniach. Jak to mówią: Nauki i wiedzy nigdy za wiele

Banner dotacji

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby spersonalizować treści i reklamy oraz zapewnić funkcje społecznościowe i analizować ruch na stronie. Udostępniamy informacje o Twoim korzystaniu z naszej strony partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym, którzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej