Koszyk
0

Jak osiągnąć sukces w branży przedłużania rzęs?

25 - 02 - 2020

Pani Agnieszka Madajczyk, własny biznes prowadzi już od 10 lat. Zaczynała, gdy stylizacja rzęs dopiero wchodziła na polski rynek. Poznała blaski i cienie bycia właścicielem gabinetów zajmujących się stylizacją rzęs. Dlatego, jeżeli myślisz o założeniu własnej firmy lub też już ją prowadzisz, koniecznie dowiedz się, co radzi nasz ekspert!

Wywiad z instruktorką Noble Lashes


 
Noble Lashes: Ma Pani ogromne doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, zajmującej się branżą przedłużania rzęs. 10 lat na rynku i otwieranie kolejnych gabinetów to wielki sukces. Czy może Pani zdradzić swój sekret?

 
Agnieszka Madajczyk: Z perspektywy czasu, mogę śmiało powiedzieć, że sekretem dobrze prosperującej firmy są przede wszystkim relacje między nami a klientem. Musimy zdobyć jego zaufanie i zrobić wszystko, by czuł się u nas komfortowo. Bez tego nie da się niczego zbudować.
 

Noble Lashes: Zapewne nie jest to łatwe, a do wszystkiego dochodzi się z czasem. Ma Pani jakąś radę dla osób, które rozważają otwarcie własnego gabinetu?

 
Agnieszka Madajczyk: Uczyłam się na własnych błędach. Mój pierwszy salon otworzyłam przy klubie fitness. Myślałam, że jest tam wiele kobiet, które z chęcią skorzystają z moich usług. Niestety, tak się nie stało. Kolejne miejsce, jakie wybrałam na gabinet, było usytuowane na piętrze, między biurami, można powiedzieć, że wręcz schowane. To dało klientkom poczucie intymności i obecnie żaden mój gabinet nie jest usytuowany na widoku. To nie jest sklep spożywczy. Klient, który do nas przychodzi, bardzo często chce się zrelaksować, wyciszyć i wyłączyć zmysły. Moje klientki przychodzą na zabieg, żeby odpocząć od męża, od dzieci, czy też po prostu naładować „akumulatory” przed pracą. Tylko spokojne miejsce, może taką aurę stworzyć i tym samym spełnić oczekiwania klienta. Moja rada to szukać właśnie takich miejsc na gabinet.

 
Noble Lashes: A jeżeli chodzi o budowanie relacji, co jest najważniejsze?

 
Agnieszka Madajczyk: W tej pracy, na pierwszym miejscu jest takt i wyczucie. Przychodzą do nas bardzo różne osoby, dlatego w kontaktach z nimi musimy wykazać się dużą wrażliwością, umiejętnością słuchania i cierpliwością. Na pewno tego trzeba się nauczyć, bo nic nie przychodzi od razu. Takim wyznacznikiem, że idziemy w dobrą stronę, jest moment, kiedy klientka do nas wraca na kolejny zabieg. A gdy pytamy ją, jaką stylizację chciałbym mieć zrobioną, odpowiada, że: „jest mi wszystko jedno, bo Ty wiesz lepiej”. Oznacza to, że zdobyliśmy jej zaufanie i możemy być pewne, że taka klientka zostanie z nami na długi, długi czas. Na takie zaufanie jednak trzeba zapracować. Musimy zdać sobie sprawę, że stylizacja rzęs to praca bardzo wymagająca, precyzyjna i odpowiedzialna. Klientów musimy otoczyć ogromną troską, zadbać o każdy szczegół i stworzyć komfortowe warunki.

Wywiad z instruktorką Noble Lashes 



Noble Lashes: O czym jeszcze musimy pamiętać, gdy zdecydujemy się na otwarcie własnego gabinetu?

 
Agnieszka Madajczyk: Sukces buduje się w momencie, kiedy zaczynamy się rozwijać. Można powiedzieć, że wówczas dostajemy przysłowiowego wiatru w skrzydła i lecimy. Czasem spadamy, ale ważne jest, żeby chociaż spróbować lecieć. Nie raz rzucałam pęsety, mówiąc, że to nie jest dla mnie i z płaczem wracałam do domu. Myślę, że na takie momenty trzeba się przygotować i pamiętać, że właśnie takie chwile nas mobilizują do jeszcze cięższej pracy i tym samym przybliżają do sukcesu.


Cały filmik możesz obejrzeć tutaj: KLIK

 

Banner dotacji

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby spersonalizować treści i reklamy oraz zapewnić funkcje społecznościowe i analizować ruch na stronie. Udostępniamy informacje o Twoim korzystaniu z naszej strony partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym, którzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej