Historia firmy

Założycielami naszej firmy są Paweł i Karol Wojciechowscy, biznesmeni z Olkusza. Dzięki swojemu zaangażowaniu i innowacyjnemu pomysłowi stworzyli Noble Lashes, jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sztucznych rzęs w Europie.

Ich przygoda z "rzęsowym" biznesem rozpoczęła się od rozmowy ze znajomą kosmetyczką, która poprosiła Pawła o pomoc w znalezieniu sztucznych rzęs. Już wtedy miał doświadczenie w handlu i importowaniu produktów z zagranicy. W tamtym czasie biznes przedłużania rzęs nie był jeszcze tak popularny. Przedsiębiorczość i zaangażowanie pozwoliły braciom na dalszy rozwój w tej dziedzinie. Teraz nie tylko z powodzeniem rozwijają markę Noble Lashes, ale też pomagają tysiącom kobiet w całej Polsce założyć własną działalność. Początki nie były łatwe. Włożyliśmy wszystkie swoje oszczędności w firmę. Pamiętam, że wybraliśmy się z bratem na rajd po salonach, próbując sprzedać nasze rzęsy. Zobaczyliśmy, że nie mamy w tym powodzenia, nie jesteśmy handlowcami, dlatego postanowiliśmy konkurować jakością i innowacyjnością produktów, aby to salony same zgłaszały się po nasze produkty. Chcieliśmy zostać Mercedesem w branży przedłużania rzęs. I udało się - mówi Paweł Wojciechowski, szef i założyciel Noble Lashes. Nie da się ukryć, że upór i zaangażowanie dały swoje efekty. Firma Noble Lashes zaczęła rozwijać się w bardzo szybkim tempie. Produkty Noble Lashes szybko trafiły do salonów kosmetycznych w całej Polsce, jak również za granicę.

Rozwój firmy Noble Lashes na przestrzeni lat

Zobacz ranking e-gazele

Współpracujemy z osobami znanymi z pierwszych stron gazet. Między innymi ambasadorką firmy była Joanna Jabłczyńska, która związała się z Noble Lashes w roku 2014. Bardzo owocna współpraca trwała dwa lata, aż do wygaśnięcia kontraktu w 2016 roku. Dziś nasze rzęsy noszą modelki na pokazach Versace, aktorki, gwiazdy teatru i piosenkarki, a firma może pochwalić się ponad 8-tysięcznym wzrostem przychodu.

Dzisiaj marka Noble Lashes jest postrzegana jako ekskluzywna i godna zaufania głównie dzięki przemyślanej strategii. Nasze produkty są importowane z Korei od zaprzyjaźnionych producentów, z którymi mamy bardzo bliskie i przyjacielskie relacje, i którzy dbają o jakość. Właśnie utożsamianie się z firmą i postawienie na jakość produktu to siła napędowa tego biznesu.

Nasza działalność opiera się również na edukacji. Tylko w ubiegłym roku przeszkoliliśmy ponad 3 tysiące kobiet. Oznacza to, że około 8 kobiet dziennie nabyło nowe lub udoskonaliło swoje kwalifikacje w zakresie przedłużania rzęs. Dzięki zdobytemu wykształceniu mogą rozwinąć własny biznes i osiągnąć sukces jako stylistki rzęs.

Wykres kursantek Noble Lashes

Noble Lashes to nie tylko sprzedaż produktów. Nasza firma jest liderem innowacji w branży - aktualnie przeprowadzamy szkolenia z metod przedłużania rzęs, liftingu, laminacji, botoxu i microbladingu, czyli ręcznej metody makijażu permanentnego brwi. Ze szkolonymi przez siebie stylistkami i instruktorkami utrzymujemy ciągły kontakt i jesteśmy otwarci na pytania i udzielanie pomocy. Staramy się być partnerem naszych kursantek zarówno w dalszym doszkoleniu czy jako dostawca produktów lub pomocy dydaktycznych. Cenimy przyjacielską atmosferę w pracy i pracujemy zespołowo. 

Marka Noble Lashes często pojawia się w mediach, jesteśmy bardzo dumni z tego faktu. Zapraszamy do zapoznania się z kilkoma artykułami na nasz temat:

"Bokserzy postawili biznes na rzęsach" magazyn Forbes

"Noble Lashes, biznes na rzęsach postawiony" portal zafirmowani.pl Alior Bank  

"Z sali treningowej do gabinetu kosmetycznego. Byli bokserzy są polskimi liderami w przedłużaniu rzęs" portal money.pl

"Dwaj panowie z rzęsami" Puls Biznesu

"Biznes jest jak boks" Puls Biznesu