Koszyk
0
JAK POZYSKAĆ GRONO STAŁYCH KLIENTEK?

JAK POZYSKAĆ GRONO STAŁYCH KLIENTEK?

18 - 02 - 2020


Każda początkująca Stylistka rzęs marzy o własnym gronie stałych, zadowolonych klientek, które będą korzystać z jej usług przez kolejne lata. Jak je zdobyć i sprawić aby zostały właśnie u nas?

Pierwszym i podstawowym krokiem, aby prawidłowo zacząć przygodę z przedłużaniem i zagęszczaniem rzęs jest wybranie profesjonalnej firmy w której zrobimy szkolenie. Powinna być to firma, która ma wysokiej jakości produkty, ale również przystępne ceny.  Ważne jest również, aby firma stale się rozwijała, ponieważ wraz z nią będą rozwijały się potencjalne stylistki.(kliknij)

Co zrobić, żeby zbudować bazę klientów

Następnym niemniej ważnym krokiem jest wybranie Instruktora, który nauczy nas prawidłowego wykonania zabiegu od A do Z. Instruktor powinien mieć  wieloletnie doświadczenie w branży. Profesjonalne szkolenie składa się z rozbudowanej części teoretycznej oraz wielogodzinnej części praktycznej. Nigdy nie wybieraj szkoleniowca w pośpiechu, na spokojnie poczytaj o nim opinie, pooglądaj jego prace oraz jego kursantów, zadzwoń do niego, aby wyjaśnić wszystkie wątpliwości. Zazwyczaj po rozmowie telefonicznej wiemy już czy mamy do czynienia z profesjonalistą i czy chcemy być przeszkolone właśnie  przez niego. Pamiętajmy, że zawsze zaczynamy od szkolenia podstawowego czyli szkolenia z przedłużania rzęs metodą 1:1 na której opierają się pozostałe metody. Po kilku miesiącach praktyki gdy będziesz wiedziała, że czujesz się już pewnie w wykonywaniu zabiegu i Twój instruktor stwierdzi wnioskując po twoich pracach, że jesteś już gotowa, można udać się na szkolenie z metod objętościowych, metod ekspresowych oraz przedłużania rzęs dolnych.


Kolejny etap to praca samodzielna po szkoleniu. Robiąc zdjęcia prac przed i po tworzysz swoje port folio. Aby się zareklamować umieszczaj zdjęcia na forach internetowych, stwórz swój profil na facebooku. Możesz również stworzyć  album, który będziesz pokazywać znajomym, aby zachęcić ich do skorzystania z usługi właśnie u Ciebie. Najlepsza reklama to tzw. poczta pantoflowa. Czyli zadowolone klientki, które polecają cie znajomym. Twoja klientka będzie czuła  się doceniona jeśli za polecenia dostanie od ciebie prezent. Ustal zasadę dawania klientkom rabatów na uzupełnianie jeśli przyprowadzą do Ciebie nowe klientki. To bardzo je zachęci do polecania właśnie Ciebie jako ich stylistkę rzęs.


Bądź dla klientek miła, uśmiechaj się dużo, wysłuchaj ich. One przychodzą do Ciebie, aby się upiększyć, ale również zrelaksować i porozmawiać. Jesteś kimś w rodzaju spowiednika. Puść relaksującą muzykę, zapal świeczki, stwórz  przyjemny klimat. W trakcie zabiegu bądź delikatna, nie spiesz się, wykonuj aplikację prawidłowo bez błędów. Zarezerwuj sobie dużo czasu dla klientki, aby czuła się wyjątkowo. Traktuj swoje klientki tak jak sama chciałabyś być  traktowana. Wtedy zawsze chętnie do Ciebie wrócą. 

Klientki należy traktować indywidualnie. Dla każdej dobieramy rzęsy tak, aby czuła się w nich pięknie, naturalnie i wyjątkowo. Zapisujemy długości, grubości oraz podkręcenie rzęs przy nazwisku klientki. Pamiętaj, że oprócz strony estetycznej rzęsy muszą być odpowiednio dobrane od strony technicznej, tak, aby nie obciążały rzęs naturalnych. Tego nauczy Cię instruktor na szkoleniu. Omówi także dobór rzęs do konkretnego kształtu oka klientki.

Po zabiegu poinformuj swoją klientkę o zasadach pielęgnacji, wręcz jej ulotkę, szczoteczkę do czesania rzęs, karnet z kolejnymi wizytami oraz wizytówki z  twoim numerem telefonu, które będzie  mogła przekazać znajomym. W gabinecie rozwieś plakaty firm zajmujących się przedłużaniem rzęs, będą wyglądały bardzo profesjonalnie.

Zasady obsługi klientów

Aby utrzymać klientki traktuj je z szacunkiem, szanuj ich czas i pieniądze. Ustal konkretne ceny zabiegu oraz uzupełnień, aby klientki były zawsze przygotowane na konkretną kwotę. Nie ustalaj zbyt wysokich, ani zbyt niskich cen. Niska cena odstrasza. Oddzwaniaj na telefony od klientek, odpisuj na smsy. Wykonuj zabieg na 100%, dawaj z siebie wszystko. Bądź perfekcjonistką. Klientki to docenią. Rób promocje, rabaty dla nowych klientek jak i dla stałych,  aby nie czuły się pokrzywdzone. Zaopatrz się w większą ilość produktów, aby Ci niczego nie zabrakło. Miej wybór w podkręceniach, grubościach i długościach. Nawet w kolorach rzęs. Mile widziane są również błyskotki na rzęsy typu cyrkonie. 


Rozwijaj się, szkól się z nowych metod przedłużania rzęs, chodź na targi kosmetyczne, wprowadzaj nowości do swojej oferty usług. Przede wszystkim nie poddawaj się, bądź cierpliwa, na wszystko trzeba czasu.
Klientki muszą ci zaufać, usłyszeć o tobie. Powolutku Twój interes rzęsowy na pewno się rozkręci.








Agnieszka Murdzek
Instruktor Noble Lashes
 

 

Banner dotacji

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby spersonalizować treści i reklamy oraz zapewnić funkcje społecznościowe i analizować ruch na stronie. Udostępniamy informacje o Twoim korzystaniu z naszej strony partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym, którzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej