Koszyk
0
Pięć kroków do idealnej aplikacji z Noble Lashes

Pięć kroków do idealnej aplikacji z Noble Lashes

11 - 09 - 2020

Aplikacja doskonała to pojęcie bardzo szerokie i zakładające znajomość stylizacji rzęs od podszewki. Dlaczego? Na efekt, jaki otrzymujemy po zabiegu, ma wpływ wiele czynników. Zaczynając od doboru aplikacji do oka klientki, na idealnej kępce kończąc. Musisz opanować zabieg przedłużania rzęs w stopniu mistrzowskim. W innym przypadku nie osiągniesz ideału. Jeśli Twoje prace nie są jeszcze perfekcyjne, pamiętaj, że każda ze stylistek, które obecnie podziwiasz, uczyła się i powoli dochodziła do miejsca, w którym jest teraz. Ty też jesteś w stanie osiągnąć wyznaczone sobie cele. Uwierz w siebie, łap pęsety i w drogę! Dziś przeprowadzimy Cię przez pięć kroków aplikacji doskonałej

 

Metoda dobrana do oka klientki

Bardzo ważnym elementem jest dobór aplikacji do oka klientki oraz jej twarzy. Właściwie analizując układ twarzy i oczu jesteśmy w stanie dobrać metodę idealną. Każda klientka jest wyjątkowa i dzięki odpowiedniemu podejściu spełnimy jej oczekiwania, a nawet możemy zaskoczyć ją pozytywnie uzyskanym efektem. W przypadku opadającej powieki dobrym rozwiązaniem będzie metoda otwartego oka, natomiast dla bardzo wąskiego oka idealnie sprawdzi się kocie oko.

 

ZACHOWANIE KIERUNKÓW

Kierunkowanie rzęs bardzo często sprawia trudności, szczególnie początkującym stylistkom. Zwracaj uwagę na kąciki: wewnętrzny i zewnętrzny. Kierunkuj kącik wewnętrzny do nosa, natomiast zewnętrzny do skroni. Na aplikację doskonałą składają się idealnie wypełnione kąciki. By osiągnąć perfekcję, przykładaj szczególną uwagę do kierunkowania każdej pojedynczej rzęsy.


Odstęp od powieki i kępka

Idealny odstęp od powieki powinien wynosić od 0,2 mm do 0,5 mm. To właśnie w takiej odległości powinnaś aplikować rzęsy z klejem. Zachowanie odstępu jest bardzo ważne, nieprzestrzeganie tej zasady może doprowadzić do nadmiernego obciążenia rzęs lub dyskomfortu dla klientki. Odstęp w każdym miejscu powinien być taki sam, tylko wtedy równa linia będzie możliwa do osiągnięcia. Kępki to kluczowy element każdej aplikacji, jeśli chcesz, żeby była jak najlepsza - twórz kępki bliźniaczki. To może śmiesznie brzmi, ale ważną kwestią jest powtarzalny wygląd pojedynczych kępek. Idealna kępka musi być puszysta, posiadać taką samą podstawę oraz grubość. Chcesz zobaczyć, jak stworzyć idealną kępkę za pomocą metody bujanej, przekładanej lub szarpanej? Koniecznie sprawdź filmik na kanale Stylistka warta Nobla:


Rzędowanie

W osiągnięciu stylizacji perfekcyjnej nie wolno zapominać o tak zwanej Perfect Line. To linia rzęs, która pozostaje idealnie równa zarówno przy otwartym jak i zamkniętym oku. Możesz ją stworzyć dzięki rzędowaniu, czyli podzieleniu rzęs na rzędy. Najczęściej na oku klientki znajdziesz trzy rzędy: dolny, środkowy oraz górny. Dobierając rzęsy odpowiednio do każdego z rzędów, jesteś w stanie osiągnąć perfekcyjną linię. Więcej na ten temat przeczytasz w naszym wpisie: Rzędowanie rzęs.

 

Czystość pracy

Na czystość naszej pracy wpływa kilka elementów, których powinnaś unikać. Czystość oznacza brak sklejek, grudek kleju i pozostałości po makijażu.

Sklejki - podczas trwania zabiegu i po jego zakończeniu dokładnie sprawdź rzęse po rzęsie całą swoją pracę. Nie pozostawiaj sklejek, ponieważ mogą negatywnie wpłynąć na rzęsy naturalne oraz powodować dyskomfort dla klientki.

Klej - nie ma dokładnej reguły dotyczącej ilości kleju, która powinna znaleźć się na rzęsie. Musisz się tego po prostu nauczyć. Zwróć uwagę, by nie nabierać kleju zbyt dużo i nie wkładać kępki za głęboko w kroplę. Pamiętaj, podczas pobierania kleju wkładaj rzęsę mniej więcej w środek kropli, nie od góry i nie przy samej jej podstawie.

Demakijaż - zawsze myj rzęsy klientki pianką lub szamponem do oczyszczania rzęs, dzięki temu zapewnisz sobie gwarancję dokładnego oczyszczenia. Będziesz miała pewność, że na rzęsach nie pozostały żadne pozostałości po kosmetykach do makijażu. Dokładne oczyszczenie daje gwarancję trwałej i pięknej aplikacji.



Banner dotacji
Zarządzaj plikami cookie

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej