Koszyk
0

Rzęsy jak z reklamy czyli przepis na udane zdjęcia "before i after" zabiegu przedłużania rzęs

19 - 02 - 2020

Klientki przeglądając oferty kosmetyczek ze swojego rejonu czy miasta zazwyczaj wybierają tę, którą polecają koleżanki lub tę, której zdjęcia na stronie internetowej przyciągają najbardziej. Nie od dziś wiadomo, że ludzie w większości są wzrokowcami i zapamiętują to, co widzą. Dlatego tak ważne są zdjęcia. A te popularne "przed" i "po" gwarantują nam oczekiwany sukces. Jak je osiągnąć?

Jak wykonać perfekcyjne zdjęcie

Naturalny look przede wszystkim!

Mimo, że lubimy oglądać czasem przesadzone reklamy to jednak sami wolimy pozostać w naszej strefie komfortu. Naturalny i zadbany wygląd to jest to, czego oczekują klientki. Dlatego staraj się pokazać na zdjęciach to, co jest najważniejsze. Nie przesadzaj i nie upiększaj na siłę. Głównym tematem są rzęsy więc niech one będą w centrum uwagi i centralnej części kadru. Z pola widzenia usuń wszystko, co może rozpraszać uwagę na zdjęciu – nawet jeśli jest w tyle. Tło powinno być w miarę jasne i neutralne, bez zbędnych wzorów czy napisów. Unikaj również pstrokatych kolorów, które odciągną wzrok.

 
Dobre światło to podstawa

Zdecydowanie jestem zwolennikiem robienia zdjęć w naturalnym świetle. Wtedy zdjęcia zachowują plastykę i odpowiednie naturalne modelowanie światłocieniem. Ustaw swoją modelkę jak najbliżej okna. Jeśli światło jest zbyt ostre wystarczy, że zasłonisz okno firanką czy jakimś lekkim mgiełkowym materiałem, który da efekt miękkiego filtru. Nie będziesz musiała korygować zbyt ostrych linii w programie do obróbki zdjęć.

 
Efektowne zbliżenia

Pamiętaj, że robiąc zdjęcie rzęs skupiamy się na nich. Zdjęcie "przed" możemy zrobić modelce z przoduna wprost, jak klasyczny portret. Zdjęcie "po" można ciut "oszukać" robiąc je, gdy modelka leży znad jej głowy pod lekkim kątem aby rzęsy automatycznie wyglądały na dłuższe. Pamiętaj jednak, że najlepsze efekty zdjęć "before" i "after" działające na potencjalnych klientów uzyskuje się, gdy zachowujemy ten sam styl kadrowania, odległości i kąta. Wtedy dokładnie widać jak zadziałał zabieg i że nie ma mowy o tym, że efekt jest zasługą retuszu w programie graficznym.

Jak robić zdjęcia po przedłużaniu rzęs

 Modna stylizacja

To coś dla odważnych. Jeśli masz pomysł na stylizację i chcesz pokazać ją swoim klientkom – nie bój się eksperymentować! Ważne abyś jednak pamiętała, że modna stylizacja nie może być przesadzona. Nawet najbardziej szalona wariacja musi być spójna kompozycyjnie i kolorystycznie. Nie ma tu miejsca na przypadek. Robiąc zdjęcia typu fashion lepiej zdać się na profesjonalistę w zakresie wizażu i fotografii. Wtedy masz pewność, że zdjęcia będą odpowiednio reklamować Twój salon i usługi. I oczywiście, będą działać zachęcająco na klientki.

Banner dotacji

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby spersonalizować treści i reklamy oraz zapewnić funkcje społecznościowe i analizować ruch na stronie. Udostępniamy informacje o Twoim korzystaniu z naszej strony partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym, którzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej