Koszyk
0

Salon kosmetyczny na Instagramie - porady praktyczne

20 - 02 - 2020


Jeżeli zamierzasz prowadzić działania marketingowe w mediach społecznościowych to zapewne wiesz, że na trzy użytkowniczki Instagrama przypada tylko jeden męski użytkownik tego kanału. Ta dominacja płci pięknej w tym medium jest dla Ciebie bez wątpienia ważna, a ponadto Instagram to przede wszystkim zdjęcia. A w jaki lepszy sposób ukazać urodę, jeśli nie właśnie poprzez fotografie? To właśnie powód, dla którego musisz zaistnieć w tym kanale mediów społecznościowych. Musisz jednak pamiętać przy tym o kilku ważnych kwestiach.

 Jak prowadzić konto

POKAŻ CODZIENNOŚĆ

Prowadzenie profilu na Instagramie to nie tylko selfie i produkty czy usługi, które zamierzasz sprzedać. To także, a może przede wszystkim, codzienność. Pokaż więc czasem jak przygotowujesz się do pracy, jak otwierasz lub zamykasz salon, pochwal się zmianami w wystroju, nowym sprzętem lub kosmetykami, a niekiedy opisz jakąś ciekawą przygodę lub interesujący (nietypowy, ciekawy, inspirujący) przypadek z klientem. W ten sposób zbudujesz więź z innymi użytkownikami Instagrama i zdobędziesz ich zaufanie. Nie zniechęcisz ich nieustannymi komunikatami sprzedażowymi.


#HASHTAGI

O ile na Facebooku czy Twitterze hashtagi są pomocne w zdobywaniu większego zasięgu publikowanych postów, o tyle na Instagramie są one wręcz koniecznością. Bez nich ani rusz! Ale oczywiście korzystaj z nich z umiarem – najlepszą ilością jest 9 – 11 hashtagów na jeden post. A jak je dobierać? Przede wszystkim według tego, co prezentujesz na danym zdjęciu. Nie oszukuj ludzi i nie korzystaj z popularnych hashtagów, które kompletnie nie pasują do danego posta. Nic ci dobrego to nie przyniesie, wręcz przeciwnie, wprowadzisz użytkowników w błąd, a to pierwszy krok do utraty ich zaufania. Nie popełniaj też literówek, gdyż błędnie wpisanych haseł nikt nie wyszukuje. Z pomocą przyjdzie ci aplikacja Instagrama, która po wprowadzeniu znacznika # i w trakcie wpisywania kolejnych liter, będzie sugerowała najczęściej używane hashtagi, pokazując również ich popularność. Ta wiedza Ci się przyda!

 

SKRÓCONE LINKI

Instagram to przede wszystkim aplikacja mobilna i tak też się z niej najczęściej korzysta. Jeśli w swoich postach podajesz linki, korzystaj z możliwości ich skracania. A to z tego względu, iż gdy twój użytkownik zechce wejść pod wskazany adres na komputerze to znacznie łatwiej będzie mu przepisać krótki link składający się z kilkunastu znaków, aniżeli długi URL, do tego jeszcze składający się z różnych dziwnych symboli. To zniechęca! A przecież nie o to ci chodzi. Adresy www możesz w szybki i prosty sposób skrócić za pomocą takich narzędzi on-line jak chociażby bitly.com.

 Jak prowadzić konto na Instagramie

NAWIĄZUJ KONTAKTY

Instagram to medium społecznościowe. A skoro tak - to służy on do nawiązywania relacji i kontaktów z innymi użytkownikami! Pamiętaj o tym. Odwiedzaj więc inne profile, komentuj je, klikaj „polubienia”, włączaj się w dyskusje, oznaczaj innych użytkowników w postach i wypowiedziach, jeśli masz im coś do przekazania. Oczywiście nie możesz tego robić nachalnie, aby kogoś do siebie nie zrazić. Jednak nie możesz też o tym zupełnie zapomnieć, bo wówczas twoja obecność w mediach społecznościowych jest zupełnie bez znaczenia. Dlatego działaj z głową, intryguj innych użytkowników i buduj zaufanie poprzez partnerskie relacje.

 

Zapraszamy na nasz profil instagram. KLIK

Banner dotacji
Zarządzaj plikami cookie

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej