Koszyk
0
Stylistka rzęs - pomysł na sukces

Stylistka rzęs - pomysł na sukces

17 - 07 - 2020

 Stylistki rzęs bardzo często spotykają się ze stwierdzeniem, że ten zawód mógłby wykonywać każdy. Nie trzeba do niego specjalnego talentu, a wszystkiego można się nauczyć z filmiku na YouTubie. Słysząc te słowa, każda szanująca się stylistka albo wybucha śmiechem, albo załamuje ręce. Praca stylistki to mnóstwo godzin szkoleń, ciągła praca w domu nad poprawą swoich zdolności oraz ciągłe zdobywanie wiedzy na temat nowinek z rzęsowego świata. W tym artykule zdradzimy MUST HAVE stylistek. Chcesz pójść drogą usłaną rzęsami? Przeczytaj i sprawdź czy to praca dla Ciebie.

Szkolenie

Nie musimy nikomu powtarzać jak ważne są szkolenia do poprawy własnych umiejętności w każdym zawodzie. Gdy zajmujemy się marketingiem, programowaniem czy stylizacją rzęs - szkolenia to podstawa. Postaw na sprawdzoną instruktorkę, która posiada doświadczenie, zapoznaj się z jej pracami. Pytaj, pytaj i jeszcze raz pytaj! Jeśli coś nie jest dla Ciebie jasne lub budzi Twoje wątpliwości nie bój się zagłębić tematu, nie licz na to, że odpowiedź znajdziesz w Internecie lub jakimś podręczniku. To Twoje szkolenie i Twoja szansa na bycie najlepszą!

Kolejną rzeczą są ćwiczenia w domu przed szkoleniem, jak wiemy po szkoleniu ćwiczenia są jak najbardziej wskazane. Natomiast przed nim możemy wpaść w złe nawyki, których później bardzo trudno się pozbyć. Dobra rada: Idź na pierwsze szkolenie bez wcześniejszej praktyki, to na szkoleniu dowiesz się wszystkiego co będzie Ci potrzebne. Później poświęcaj każdą wolną chwilę na ćwiczenia. Początki będą trudne, ale nie trać wiary w siebie i nie poddawaj się. Efekty Twojej pracy pojawią się szybciej niż się tego spodziewasz.


Praca na główce podczas szkolenia

Specyfika pracy

W zawodzie stylistki niezbędna jest wytrzymałość. Przez cały czas trwania zabiegu obieramy pozycję siedzącą, obciążamy kręgosłup, ręce, nadgarstki. Dobrze jest przemyśleć, czy to nie będzie przeciwwskazaniem. Przed pójściem na szkolenie udaj się do lekarza i sprawdź stan swojego zdrowia. Kolejną rzeczą jest wrażliwość na uczulenia oraz drażniące substancje, koniecznie wykonaj testy alergiczne na produktach na których chcesz pracować. Jeśli okaże się, że jesteś na nie uczulona niestety praca będzie bardzo uciążliwa. Koniecznie sprawdź jak twój organizm reaguje na Cyjanoakryl, ponieważ jest to produkt, który znajduje się w każdym kleju do przedłużania rzęs.

Praca w charakterze stylistki rzęs wiąże się również ze stałym kontaktem z ludźmi, jesteś otwarta i łatwo nawiązujesz kontakty? To zdecydowanie praca dla Ciebie. Natomiast, jeśli jest inaczej, popracuj nad tym. Nie ma rzeczy niemożliwych, musisz uwierzyć w siebie i swoje możliwości.

Zawód stylistka rzęs Noble Lashes

Pomysł na siebie

Biznesplan to krok, od którego powinnaś zacząć. W każdej branży zaplanowanie swoich działań oraz strategii jest bardzo ważne, szczególnie jeśli chcemy osiągnąć długofalowy sukces. Postaraj się od samego początku wyznaczać sobie jasne cele, które chciałabyś osiągnąć. Staraj się wyróżnić czymś spośród konkurencji, buduj przy tym swoją markę. Dzięki temu staniesz się rozpoznawalna na rynku, a Twoje klientki będą do Ciebie wracać i polecać Twoje usługi innym.

Nie bój się spróbować swoich sił w przedłużaniu rzęs, pamiętaj, że nikt nie urodził się mistrzem. Perfekcja wymaga praktyki i ciągłego doskonalenia swoich możliwości. Skup się na rozwoju i szkoleniach, a już niedługo masz szansę stanąć wśród najlepszych.

Banner dotacji

Ta strona wykorzystuje pliki cookies, aby spersonalizować treści i reklamy oraz zapewnić funkcje społecznościowe i analizować ruch na stronie. Udostępniamy informacje o Twoim korzystaniu z naszej strony partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym, którzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej