Najważniejsze wydarzenia
Budowanie firmy to długi proces, na który składa się wiele decyzji i odważnych kroków. Warto jednak pamiętać, że każde doświadczenie (lepsze i gorsze) jest cenną lekcją na przyszłość, z której należy wyciągnąć wnioski, aby znaleźć się tam, gdzie się chce. Najważniejsze, by pamiętać, dlaczego właściwie zaczęło się działać.
Cała nasza działalność istnieje dzięki Wam i dla Was - naszych klientów. Dajecie nam ciągłą możliwość rozwoju i masę cudownych wspomnień. Poniżej przypominamy najważniejsze wydarzenia od powstania marki Noble Lashes.
Założenie firmy
Marka Noble Lashes powstała w 2010 roku i została założona przez braci: Pawła i Karola Wojciechowskich. O dziwo to właśnie mężczyźni dostrzegli w przedłużaniu rzęs potencjał. Postanowili zainwestować swoje oszczędności i czas w rozwój firmy, która niedługo później odniosła sukces.
Rozpoczęcie działalności edukacyjnej
Rok 2011 zaowocował rozpoczęciem działalności edukacyjnej Noble Lashes. Branża dopiero raczkowała i potrzebna była mocna kadra, która wykształci przyszłe stylistki rzęs. Z tego powodu rozpoczęliśmy rekrutację i w 2011 roku przyjęliśmy pierwszą Instruktorkę Noble Lashes. Od tej chwili rozpoczęliśmy działalność również jako Instytucja szkoleniowa.
Promocja przedłużania rzęs
Promowaliśmy zabieg przedłużania rzęs na każdym możliwym kroku. Nasze profile Social Media stopniowo zaczynały angażować coraz większe grono odbiorców, a w 2012 roku właściciele marki otrzymali zaproszenie do udziału w wywiadzie dla największej polskiej stacji telewizyjnej -TVN. Była to świetna możliwość przybliżenia zabiegu przedłużania i jego zalet szerokim rzeszom potencjalnych klientek.
Rozwój #nobleteam
Wraz z rozwojem firmy Paweł i Karol Wojciechowscy, pracujący dotychczas sami, zdecydowali się na zatrudnienie pierwszych pracowników. Wzrastała liczba zamówień, szkoleń i nowych produktów, potrzeba było więcej rąk do pracy. Z czasem rodzina Noble Lashes się rozrastała i obecnie liczy ponad 100 osób.
Współpraca z Joanną Jabłczyńską
Twarzą marki Noble Lashes w 2014 roku została popularna polska aktorka - Joanna Jabłczyńska. Od tego czasu, przez kolejne dwa lata, jej twarz zdobiła materiały związanie z naszą marką, opakowania oraz plakaty. Dzięki tej współpracy mogliśmy dotrzeć do nowego grona odbiorców i zainteresować jeszcze więcej kobiet karierą stylistki rzęs lub zabiegiem przedłużania rzęs.
Premiera linii rzęs Russian Volume
Przełomowym momentem w naszej działalności był rok 2015 i premiera rzęs Russian Volume. Te rzęsy, o bardzo innowacyjnej strukturze, były dedykowane przeżywającym okres rozkwitu metodom objętościowym. Bardzo szybko stały się naszym bestsellerowym produktem, który do dziś jest produktem flagowym marki.
Promowanie marki
W 2016 roku zostaliśmy partnerem pokazu mody znanego polskiego duetu projektantów MMC w Warszawie. Podczas pokazu nasze rzęsy zdobiły oczy modelek na wybiegu. Kolejną propozycją, w której wzięliśmy udział był program "Celebrity Salon" emitowany w Polsacie. Gwiazdy biorące udział w show próbowały swoich sił przeprowadzając zabiegi kosmetyczne. Stylizacja rzęs była jednym z elementów programu. Każdy z uczestników mógł poznać zabieg od podszewki pod okiem naszej stylistki.
Wygrana w rankingu e-gazele
Puls biznesu odznaczył nas pierwszym miejscem w raporcie e-Gazele Biznesu w roku 2017. Zostaliśmy ogłoszeni najdynamiczniej rozwijającą się firmą e-commerce w Polsce. To pierwsze tak duże wyróżnienie naszej marki i właśnie dlatego jest dla nas szczególnie ważne.
Pokaz mody Versace 2018
W 2018 roku współpracowaliśmy z domem mody Versace, podczas pokazu nowej kolekcji. Nasza Instruktorka przygotowała oczy modelek do występu na wybiegu. Przepiękne kreacje i podkreślone spojrzenia zachwycały widownię.
Otrzymanie Małopolskiej Nagrody Gospodarczej
Podczas Małopolskiego Forum Obsługi Inwestora nasza marka została odznaczona Małopolską Nagrodą Gospodarczą. To wyróżnienie zdobywają firmy, które cechują się innowacyjnością, wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań oraz aktywizowaniem regionalnej gospodarki. Rywalizując z najlepszymi małopolskimi firmami o długoletnich tradycjach, udało nam się stanąć na podium i zdobyć nagrodę główną. Jury doceniło nasz wkład w promocję regionu na arenie międzynarodowej oraz promowanie przedsiębiorczości wśród kobiet.
Współpraca z Lamborghini
Rok 2018 to również wspaniałe współprace. Na zaproszenie Fabio Lamborghini mieliśmy okazję gościć w rezydencji rodziny Lamborghini, w malowniczym włoskim mieście Panicale. Byliśmy sponsorem charytatywnego pokazu mody i uczestnikiem gali honorowej "In Memory of Ferruccio Lamborghini". To wyjątkowa gala uhonorowania założyciela firmy - Feruccio Lamborghini. Podczas pokazu mody modelki olśniewały widownię pięknymi rzęsami Noble Lashes wykonanymi przez stylistki Noble Lashes Italia.
Premiera nowego logotypu
Nowoczesne, piękne, minimalistyczne, ale równocześnie zachowujące tradycję - to właśnie nowe logo Noble Lashes. Wraz z rozwojem działalności i branży przedłużania rzęs nadeszła pora na odświeżenie naszego wizerunku i logotypu. Podobnie do stylistki, która nabiera nowych umiejętności i rozwija swoje skrzydła. Tak samo my, rozwijaliśmy się i tworzyliśmy podstawy dla nowego designu marki. Tworzymy razem piękno!
Certyfikacja ISO
Naszym kolejnym krokiem w stronę odpowiedzialnego i proekologicznego biznesu są Certyfikaty ISO. W 2019 roku otrzymaliśmy kolejno certyfikaty ISO 9001 oraz ISO 14001, które odpowiadają za działanie zgodne z normami jakości oraz potwierdzają wprowadzanie przez nas rozwiązań służących ochronie środowiska.
Nowa linia rzęs Eco Volume Lashes
W 2019 roku prawdziwym wyzwaniem była dla nas zmiana procesu produkcyjnego i rezygnacja z klasycznych, plastikowych opakowań na rzecz papieru Kraft. To materiał pochodzący z recyklingu, który jest w 100% biodegradowalny. Wykorzystywany dotychczas w przemyśle spożywczym sprawdził się świetnie w formie rzęsowej paletki, ponieważ jest wytrzymały i bezpieczny. Przez wprowadzenie ekologicznych opakowań udało nam się zmniejszyć produkcję plastiku o blisko 5 ton. To daje nam siłę do dalszego działania #econoblelashes.
Eko paczki
Dążąc do świadomego wykorzystania materiałów produkowanych między innymi do wysyłki naszych produktów, zdecydowaliśmy się również na zmianę opakowań paczek. Teraz nasze przesyłki w pełni nadają się do recyklingu lub ponownego wykorzystania. Równocześnie nie tracąc solidnej tekstury, która gwarantuje bezpieczeństwo produktów.
Wprowadzenie linii Polish Premium Quality
Polish Premium Quality to linia przyszłości, która zawiera naturalne produkty tworzone w Polsce i oparte na unikalnych recepturach. Jako pierwsi przenosimy produkcję linii w całości do kraju, zapewniając wysoką jakość i możliwość nadzoru nad każdym z etapów produkcji. Polskość to cecha, która wyróżnia nas i nasze produkty!
Noble Lashes zostaje Eko-Hero Małopolski
W tym roku odbyła się druga edycja gali Eko Hero Małopolski 2021. Udział w plebiscycie mogli zgłosić ci, który stosują rozwiązania mające na celu poprawę jakości życia w regionie. Udało nam się zdobyć podium, nasza marka została odznaczona drugim miejscem w kategorii firma Eko-Hero.
Udział w Kongresie Firm Rodzinnych Forbes
W czerwcu 2022 odbyło się najważniejsze spotkanie biznesowe przedstawicieli firm rodzinnych, ekspertów oraz liderów zmian. Jako firma rodzinna z wieloletnim stażem, zostaliśmy zaproszeni na Kongres Forbesa, aby podzielić się naszym doświadczeniem i wiedzą w prowadzeniu tego typu firmy. Jako przedstawiciel Noble Lashes wystąpił Paweł Wojciechowski, który wraz z innymi przedsiębiorcami wziął udział w panelu o e-commerce. Paneliści opowiadali o tym, jak rozwijać biznes w modelu e-commerce, czyli o transgranicznej sprzedaży przez internet.