Tradycja i nowoczesność, czyli nowe logo Noble Lashes

Nadszedł czas na zmiany!

Dzisiaj odświeżamy wizerunek marki Noble Lashes poprzez nowe logo firmy.

 

W DNA Noble Lashes wpisane jest dbanie o jakość, nowoczesność oraz wspieranie stylistek rzęs w ich sukcesie. Nasza marka znana jest już nie tylko w Polsce, ale też i w całej Europie. Dlatego też podjęliśmy decyzję, że wprowadzimy nowy logotyp, który będzie trafniej niż dotychczasowy odzwierciedlał jej tożsamość na międzynarodowych rynkach.

 

 

Od dnia 17 września nowe logo pojawi się na naszej stronie internetowej, a od 24 września w całej naszej komunikacji z Wami, w tym na nowych certyfikatach, plakatach, ulotkach i na nowym stoisku targowym. Opatrywanie produktów nowym logotypem będzie wplecione w proces produkcji, a wymiana logo na produktach będzie następować sukcesywnie.

 

"Nasze logo było projektowane na początku działalności z myślą o rynku lokalnym. Przez pierwsze lata sukcesywnie wzmacnialiśmy świadomość marki Noble Lashes w Polsce, a dzisiaj nasze produkty cieszą się popularnością także w kilkudziesięciu krajach świata. Zmi­ana logo Noble Lashes to doskon­ały spo­sób na zwięk­sze­nie potenc­jału naszej marki przy peł­nym zachowa­niu jej trady­cyjnych zalet i bez naruszenia jej tożsamości. Bazując na naszym dotychczasowym dorobku i kulturze organizacyjnej, będziemy oferować styliskom rzęs jeszcze bardziej innowacyjne produkty pod nowym logotypem Noble Lashes - jedną z najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek produktów do przedłużania rzęs w Europie i na świecie" –mówi Paweł Wojciechowski, CEO Noble Lashes.

 

Dynamika i ciągły rozwój to cechy, które skłoniły nas, by odświeżyć znak naszej marki. Tak samo jak obecna stylistka rzęs nie jest już tą samą stylistką sprzed kilku lat: jest bogatsza w nową wiedzę, doświadczenia, jest bardziej odpowiedzialna i świadoma. Tak też i my, razem z nią, zmienialiśmy się na lepsze, nabraliśmy rozpędu, wzięliśmy czynny udział w rozwijaniu całej branży oraz tworzeniu innowacji. Stąd też decyzja o liftingu naszego logo, która odzwierciedla nasze starania.

 

Nasze logo jest pozytywnie odbierane przez ankietowane stylistki nie tylko na rynku rodzimym, ale także przez osoby z zupełnie obcych nam kręgów kulturowych. Ma ono bardziej uniwersalny wygląd nawiązujący jednocześnie do swojej tradycyjnej wersji. Zarówno stare jak i nowe logo łączy kolorystyka oraz złoty sygnet, który jest oznaką prestiżu i wyjątkowości zawodu stylistki rzęs.

 

Pomimo zmiany, będziemy kon­se­kwent­nie kontynuować filo­zofię wspierania stylistek rzęs najlepszymi produktami i szkoleniami w branży. Jesteśmy ogromnie dumni z tego, że każdy klient tworzy naszą historię.

 

Twórz z nami piękno!