Zwroty i reklamacje
Zwrot - odstąpienie od umowy
Zwrotu zakupionych produktów możesz dokonać do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Wystarczy, że prześlesz nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy w wiadomości mailowej na adres sklep@noblelashes.pl lub w formie pisemnej na adres naszej siedziby.
Następnie pobierz i wypełnij formularz zwrotu. Spakuj zwracane produkty wraz z uzupełnionym formularzem i nadaj paczkę na poniższy adres:
Noble Group SP. Z O.O.
Nowowiejska 33
32-300 Olkusz
z dopiskiem: ZWROT TOWARU
Jeśli do zamówienia była wystawiona faktura VAT, prosimy o dodanie jej do przesyłki.
Pamiętaj o starannym zapakowaniu paczki i zabezpieczeniu jej przed możliwymi uszkodzeniami w transporcie. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania.
Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatu. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Kupujący.
Po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz maila potwierdzającego. Zwrotu środków na konto dokonujemy do 14 dni od dnia otrzymania przez nas przesyłki.
Reklamacja
Jeśli chcesz zgłosić otrzymanie wadliwego towaru, skontaktuj się z nami w wiadomości mailowej na adres sklep@noblelashes.pl lub w formie pisemnej na adres naszej siedziby.
W celu szybszego rozpatrzenia reklamacji prosimy o dołączenie do wiadomości jak największej ilości szczegółów na temat reklamowego towaru oraz zdjęć wady. Odpowiedź w sprawie zgłaszanej reklamacji otrzymasz do 14 dni.
Jeśli chcesz odesłać reklamowany towar, prosimy o pobranie i wypełnienie formularza reklamacyjnego. Następnie spakuj reklamowany produkt wraz z uzupełnionym formularzem i nadaj paczkę na poniższy adres:
Noble Group sp. z o.o.
Nowowiejska 33
32-300 Olkusz
z dopiskiem: REKLAMACJA TOWARU
Jeśli do zamówienia była wystawiona faktura VAT, prosimy o dodanie jej do przesyłki.
Pamiętaj o starannym zapakowaniu paczki i zabezpieczeniu jej przed możliwymi uszkodzeniami w transporcie.
Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatu.
W ciągu 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki dostaniesz odpowiedź w sprawie reklamacji. W przypadku jej pozytywnego rozpatrzenia, zwrotu środków na konto dokonamy do 14 dni od dnia wydania decyzji.