Dotacje Unijne Noble Lashes
Noble Lashes jest beneficjentem projektu internacjonalizacja działalności na rynkach Niemiec, Szwecji i Brazylii. Celem projektu jest umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki.
Nasza aktywność międzynarodowa od czasu przystąpienia do projektu zwiększyła się. Produkty marki Noble Lashes są obecne dostępne w większości Państw Unii Europejskiej oraz m.in. w Anglii, Stanach Zjednoczonych czy Emiratach Arabskich.
W ramach projektu uzyskaliśmy wsparcie przeznaczone na rozwój sprzedaży na rynku Niemieckim, Szwedzkim i w Brazylii. Rozwój naszej działalności na tych rynkach jest bardzo dynamiczny. Nawiązaliśmy współpracę z salonami kosmetycznymi, hurtowniami oraz instruktorkami z dziedziny przedłużania rzęs oraz henny brwi w tych Pańśtwach. Pogłębiliśmy ekspansję na rynku Szwedzkim oraz Niemieckim, jak również weszliśmy na rynek Brazylii, na którym spółka do tej pory w ogóle nie była obecna.
Klienci wśród głównych zalet produktów do stylizacji rzęs i brwi, jakie produkujemy w Polsce, wymieniają:
- ekologiczne i naturalne receptury
- łatwość w aplikacji zarówno rzęs jak i henny pudrowej
- brak uczulania klientek na kleje i preparaty do laminacji i liftingu rzęs i brwi
- korzystna relacja jakość - cena
Zagraniczni klienci postrzegają naszą polską markę i polskie produkty bardzo pozytywnie. Z rozmów z klientami wynika, że pochodzenie produktów jest dla nich ważne. Jako że bardzo mały odsetek firm w naszej branży posiada produkcję w Europie, klienci są przyzwyczajeni raczej do produktów MADE IN CHINA. Etykieta MADE IN POLAND jest dla naszej firmy sporym wyróżnikiem na tle firm konkurencyjnych.
Stylistki brwi i rzęs najbardziej doceniają możliwości pracy na szybkich klejach, łatwych w rozkładaniu rzęsach i trwałej hennie pudrowej. Klienci zwracają również uwagę na efekty po zabiegu jakie dają nasze preparaty z uwzględnieniem laminacji brwi Noble Brow i liftingu rzęs Sn Lift.
Przez ostatnie lata marka Noble Lashes była obecna na licznych imprezach targowych poświęconych branży kosmetycznej. Często odwiedzaliśmy dwie lub nawet trzy imprezy targowe rocznie.
W ramach projektu spółka Noble Group przewidziała udział w międzynarodowych targach branżowych. Między innymi chodzi o:
- Targi kosmetyczne Trade Fair & Congress Beauty Forum München (Monachium, Niemcy),
- Targi kosmetyczne CosmoNord (Goteborg, Szwecja),
- Targi kosmetyczne Trends of Beauty w Austrii (Graz, Austria),
- Targi kosmetyczne Beauty Forum Leipzig 2019 (Lipsk, Niemcy),
- Targi kosmetyczne Beauty Vision (Poznań, Polska),
- Międzynarodowe Targi Branżowe i Kongres Beauty Forum & Spa Warszawa,
- Międzynarodowe Targi Branżowe i Kongres Beauty Forum Warszawa
Pomimo ciężkiego okresu w jakim przyszło nam realizować projekt (pandemia, lockdowny) uważamy, że spółka bardzo dobrze sobie poradziła. W okresie realizowania projektu zmagaliśmy się z wieloma czynnikami niezależnymi od nas, jak np. odwoływanie imprez targowych, utrudnienia w przemieszczaniu się poza granicami Państwa itp. W szczególności dotkliwym było zamknięcie całej naszej branży, czyli branży kosmetycznej tzw. branży beauty (salony kosmetyczne, salony urody oraz fryzjerzy), na wiele miesięcy - od połowy marca 2020 do czerwca 2020. Mimo tych trudności dzięki prężnej współpracy z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości, udało się nam skorygować plany projektu i dostosować je do nowej sytuacji.
Jesteśmy bardzo dumni z tego, że produkty naszej Małopolskiej firmy są znane i chętnie kupowane na terenie Unii Europejskiej oraz poza jej granicami.